Dlaczego Biznes
Zaangażowanie organizacji biznesowych w działania pomocowe to nie filantropia, lecz oparta na wartościach inwestycja, która przynosi firmom wymierne korzyści.
Takie działania odpowiadają na potrzeby organizacji biznesowych w następujących obszarach:
- budowanie i integracja zespołów
- realizacja postulatów Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR)
- budowanie wizerunku firmy na rynku i wśród pracowników (employer branding)
- promocja wolontariatu pracowniczego
- udział w kreowaniu istotnej etycznie normy
Połączenie budowania i integracji zespołu, wolontariatu pracowniczego i działań wizerunkowych w jedną funkcjonalną strategię jest rozwiązaniem niosącym partnerom biznesowym wiele korzyści. Optymalizuje koszty i jest skuteczną alternatywą dla wyeksploatowanych scenariuszy szkoleń integracyjnych czy akcji wizerunkowych.
Po każdej realizacji projektu odbiorcy tej pomocy zyskują trwałą zmianę jakości życia, wolontariusze przeżywają fascynującą przygodę a pracodawca zyskuje szacunek obecnych i przyszłych pracowników oraz staje się liderem godnym naśladowania.