Dlaczego Biznes

Zaangażowanie organizacji biznesowych w działania pomocowe to nie filantropia, lecz oparta na wartościach inwestycja, która przynosi firmom wymierne korzyści.

 

Takie działania odpowiadają na potrzeby organizacji biznesowych w następujących obszarach:

  • budowanie i integracja zespołów
  • realizacja postulatów Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR)
  • budowanie wizerunku firmy na rynku i wśród pracowników (employer branding)
  • promocja wolontariatu pracowniczego
  • udział w kreowaniu istotnej etycznie normy

Połączenie budowania i integracji zespołu, wolontariatu pracowniczego i działań wizerunkowych w jedną funkcjonalną strategię jest rozwiązaniem niosącym partnerom biznesowym wiele korzyści. Optymalizuje koszty i jest skuteczną alternatywą dla wyeksploatowanych scenariuszy szkoleń integracyjnych czy akcji wizerunkowych.

Po każdej realizacji projektu odbiorcy tej pomocy zyskują trwałą zmianę jakości życia, wolontariusze przeżywają fascynującą przygodę a pracodawca zyskuje szacunek obecnych i przyszłych pracowników oraz staje się liderem godnym naśladowania.